vrijdag 8 mei 2020

Gooi je anker uit



In deze tijd, waarin veel zaken anders gaan gepland, gedacht en gezegd is het flink schakelen. We worden uitgedaagd om anders te kijken, denken en doen, waar we normaal niet zo bij stil staan.
In de afgelopen tijd was het voor mij ook anders. Normaal voorbereiden op (s)preekbeurten. Een tijd van bezinning
en ontdekken hoe ik op een andere en constructieve manier kan bijdragen.
Jezus zegt: "Jij bent het zout van de wereld." Mattheus 5:13 Als je goed kijkt zie je dat je met je talent van invloed bent op anderen, door wat je voor hen kan doen en betekenen. Daarbij is het belangrijk hoe het aanpakt. De toon maakt de muziek.
Om houvast te hebben in je leven, kijk je ook naar de zin van het leven. Wie ben ik en waarom besta ik? Wat kan ik zinvol bijdragen? Daarom dat het goed is om stil te staan wat de Bijbel voor ons leven te bieden heeft.
Gedachten uit de Bijbel en gebeden is een online tijdschrift. Deze is samengesteld uit berichtjes op Facebook, Instagram en LinkedInn, welke tijdens de maatregelen zijn geschreven.
Een ankerplaats waar geloof en leven samen komen. Geschreven om te bemoedigen.

Tijdschrift Gedachten uit de Bijbel en Gebeden

Geen opmerkingen: